There are five of them: Maria, Eleni, Giorgos and Yannis. They are fifteen and so far everything has gone wrong for them since they got off a bad start: they are all kids from institutions. Everything, except for their friendship. So when the moment comes when Eleni wants to track down her mother at all costs - even to her grave - they all set off on the yourney together.