"Red Thursday" in which even the wildest dreams can come true. But unfortunately it doesn't exist on the calendar. Smuggler Angelos had a dream: to save enough money so he can buy the shiny new coach he has his eye on. He meets and marries Mary, an Englishwoman, but before the honeymoon is over Angelos finds himself in jail and sharing the same cell as Alexei, a Russian adventurer.