Kokkalos is released from jail. He lives in his father's trailer and his hobbies are hustling and one-off shams. Nikos lives in a tent, lugs crates of dried eel for extra cash and his passion is paragliding. Pierre is a mechanic in his Dad's garage and likes to spend his free time bumming around. When two young ladies steal their car, a Mini Cooper, along with the parachute and the tent, the three friend are left with a trailer and an old pick-up truck. Combining the two they create their city's first mobile bar.