In order to perfect his research, Robert travels to Italy, where he meets an unusual homeless man. Overwhelmed and confused by the unexpected encounter with that mysterious man, Robert begins to follow him and disappears without a trace. Robert’s disappearance forces his father Janez to call his elder son Matej after years of no communication between them. Despite their unresolved conflicts from the past, Matej decides to help his father and they leave for Italy together. However, since Janez cannot leave his demented wife Irina home alone, Matej’s wife Ana and their daughter Veronica temporarily move in with Irina.