In a city ruled by the diabolical Mayor, it appears that only one thing can save the old botanical garden from being demolished for the construction of an entertainment center: the Blue Tiger. Now it is up to Johanka and Matyas to protect the tiger from the evil clutches of the Mayor and his henchmen and save the garden.