The movie shows us a side of modern Italy that is not normally seen, where fear, loneliness and crime prevail. Following a secret impulse and in search of this dark Italy, Michalis, the film's main hero, arrives in Milan on a rainy morning and roams every corner, every building, every street of the city nostalgically as they jog his memory and take him way back to the old days.