Domestic slaughter breaks out, with Dimitris, coffee shop owner, in the forefront. Complete mayhem destroys everything within a single day. The flat in Korydalos turns into a battlefield, violence strikes rend and characters go in and out the matchbox, filling it with the temperature of their desperation.