Ed is a stand up comedian in his early thirties, he is handsome, charming, witty and lost. Trying to make it on the London comedy circuit, he spends his nights performing in small rooms above pubs and his days making ends meet at a call centre. He lives with Elisa, a beautiful French singer, the two like brother and sister, inseparable, loving and asexual. Ed funny and playful, Elisa soulful and sensitive. One day, on a night bus home, Ed meets Nathan, a young black artist, blunt, honest and free. They immediately connect and begin a passionate affair. Suddenly the intimate bond between Ed and Elisa is threatened and Ed is faced with a choice between his attraction to a man and his love for a woman.