Alsemberg, December 1975, Sarah, 8 years old, lives in a Catholic foyer. One day, her biological father, whom she has never met, comes to take her for a weekend inParis. But it is inMoroccothat Sarah wakes up, in a little town lost in the middle of the Atlas. Very soon, her father leaves, abandoning her without any explanation. She then slips into the life of a little Moroccan girl where the only schooling she is offered is that of knitting. Nine years later, we find Sarah, 17 years old, a teenager like all the others... At least, almost. We are in1984, inthe middle of a hunger revolt (The Revolt of ‘Awbach’). Sarah’s father has never sent the money he had said he would, and for the family where she is staying, each mouth to feed accounts for more and more. Sarah will have to find a way to earn her board. And then, there’s Nari, that beautiful politically engaged student... But then, there is also her wish of leaving, to going back to theBelgiumof her childhood, the school, the books and a life that Sarah imagines free...