Two girls meet on the Internet. Veronica and Cecilie are carrying different stories, but they have a common goal: To disappear. They meet up and go on a weekend trip to Veronica's hyper modern family summer house, a trip none of them are planning to return from. They bring along a camera to document everything they to, with the intention to leave behind a goodbye-tape. The Bambi Effect are the girls' recordings...