Nazi-occupied Lvov (Poland), 1943: Leopold Socha, a sewer worker and minor thief, struggles to make ends meet for his wife and daughter. He comes across a motley group of Jews trying to escape the upcoming liquidation of the ghetto by hiding in the sewers. They offer him money to protect them. Although he is aware that helping a Jew could mean immediate execution for him and his family, Socha sees this as easy cash and they strike a deal. Soon and inevitably the Jews’ money runs out. But now there is no turning back.