The hero of the film leads a carefree life roaming the streets of summertime Athens arm-in-arm with this girlfriend. A phone call from his buddy leads him into a new reality. The gravedigger wants his custommer. The unpleasant news makes his day extraordinary and a nightmare shakes him up.