Well-bred David, who is engaged to an equally well-bred girl within the Jewish social circle of his educated middle class parents in the posh district of Amsterdam, discovers he has a craving for black beauties with big boobs and buttocks from the suburbs. He dumps his girlfriend, drops out of college and sets out on a quest for his dream. Based on the best selling novel by Robert Vuijsje.