The story of a married couple, Dino and Anna. They love each other, but their is not a conventional relationship: among them there was never a sexual relationship. They both had other relationships and different sexual experiences: that past increases the discomfort of the situation. Dino has a complex personality, has had a difficult childhood, after the death of his brother who committed suicide and the subsequent abandonment by his mother.