Kid, a little boy of seven, lives with his mother and his slightly older brother Billy on a farm outside a small town. Since their father abandoned them a few years previously, they have had to fend for themselves, and their finances are in ruins. Then fate strikes. The two little boys have to move with their uncle and aunt. Kid misses his mother more than ever, and wants to be with her again.