The story of forty-something, out-of-work washing machine repairman Rudy. He decides to take back control of his life after a bad patch, but he notices with bitterness that those he abandoned along the way are not ready to welcome him with open arms. While the demons from the past come knocking at his door, a chance encounter on the Internet will change the course of his life.