Finland’s most notorious punk group is called Pertti Kurikan Nimipäivät and consists of four members, all with mental health problems. At improvised rehearsals and concerts, Jukka Kärkkäinen and J-P Passi film the private life of these musicians, who scream their pain while remaining perfectly integrated within Finnish society – like a jam session of sound and fury, on the borders of normality.