Four young children are growing up with their mother while their father is in prison for a crime that is never dwelt on. Karen juggles the demands of their everyday lives with her job as a bartender at the village local and the long train journeys to visit her husband Ian. As the children grow-up, Ian’s incarceration and the family separation becomes simultaneously intolerable and routine.