Paris - One night. A woman and a man meet in a restaurant. She is beautiful. He falls for her. She is shy, he is bewitched. He talks, she is cautious. He tries, she avoids. She hesitates, he insists. An intense relationship starts then. During the night, masks fall off and the seduction game gives in to sincere feelings. Will this love last over a night ?