Thirteen-year-old Charo is ‘enjoying’ the worst time of her life: puberty! She is also living illegally in Germany, together with her mother. When the latter is caught by the police, she decides to move back to Colombia with her daughter, which ends up with Charo having to fight for her future in Germany all by herself. Based on a true story.