An intense and solitary teenager, Paul finds himself caught up in a journey for freedom, full of violence, betrayal and hope. Abandoned by his father, torn between his mother, with whom he maintains a tender if tormented relationship, and his punk friends, with whom he hangs out at concerts, parties and street fights, he lives fully in the present. At a concert, Paul meets Louis and falls in love. But something is missing, and he continues searching for the father who never recognized him.