The story of a woman who decides to kill herself. She puts herself through a series of experiences that test the limits of what is humanly bearable in an ultimate attempt to find a reason to live. Whether they be sexual, physical or emotional, these experiences only make her feel even worse and will inevitably lead to a fatal outcome.