In a porn cinema… A love story begins between the female cashier, a fifty-year-old man and a female projectionist who is a lot younger. The cashier takes advantage of the young projectionist’s naivete to cruise the 50-year-old man. The 50-year-old man makes use of the cashier to cruise the projectionist.