It is the story of a young man called Jérôme who is forced to give up the family farm and seek gainful employment in the big city where he strikes up a friendship with a strong-willed and rather rude street person nicknamed “Le Chignole”. Jérôme’s problems begin when he gets his first job: ridding the urban streets of the unsightly homeless on the eve of the Christmas festivities...