Sixteen years ago the most powerful magicians in the magical dimension made an incredible sacrifice in order to fight the darkest forces of evil. Now, the final destiny of the lost kingdom is in the hands of one girl: Bloom, the fairy of the Dragon's Flame. Accompanied as always by her friends from the Winx Club, Bloom will have to face the greatest challenge of all: penetrate the abysses of the dark dimension and fight absolute evil to bring her parents back to life and finally uncover the mystery of her origins. Will Bloom, Flora, Stella, Aisha Musa and Tecna be able to defeat the most terrifying creatures of the nightmare and find the last king of Domino? Will Bloom succeed in saving the lost kingdom and become Princess of Domino?