Life hasn't been easy for Pablo, an honest, hardworking widower and father. He was an English teacher in his country, Honduras, but lost his house and his pregnant wife in the Mitch Hurricane. In order to give his five-year-old daughter Cristina a better life he immigrates illegally to California where he starts working picking fruit. All the hopes he had for his new life are thwarted when he runs over a little girl. If he waits until the police arrive he can lose the most important thing in his life, his daughter.