A group of classmates is invited to come to stay at a spa, experiencing lots of surprises, funny situations and even personal drama. At the same time we can follow the story of a young petty thief who is hired by a luxury hotel as a cook and ends up experiencing his first big romance when he falls in love with a beautiful chambermaid.