Nacho, Chica and Carlos have shared their games, secrets and hopes since their childhood. Nacho prefers a simple life, trying to make sure that nothing changes, trying to preserve the magic universe of his childhood. Chica is split between her hopes for the future and her past until she finally breaks out his chains and fulfils his dream. Carlos doesn't think, he acts and he's got more than enough. They have grown up in a promise land, Ibiza.