Bella is the host of a popular television programme about plastic surgery. Her husband René is a surgeon who performs operations on guests during the same show. Then Bella is fired, due to a drop in the ratings. She storms out of the TV studio and has a terrible car accident on the way home, leaving her disfigured. Yet what might well seem to be the coup de grace for Bella’s career turns out to be the perfect occasion to relaunch her own image. The woman decides to have her husband reconstruct a whole new face for her, one with which she will take revenge on those who said she was finished, and regain the love of her audience...