Seven-year-old Lina has a thing on her mind: are her beloved parents, now separated, secretly spending time together? She soon has the proof. It's nuts! And then her mother tells her that she wants another baby, as though she, Lina, is not enough. And who will she have this child with? Yes, it's totally nuts!