Nils and Didier arrive in southern Spain to participate in a badmington tournament. A mix-up with their bags at the airport brings them in contact with a woman entangled with some gangsters who've killed her sister. The woman latches on to Nils and Didier and asks them to help her protect herself from the gang. It's true that five killers, whose names all begin with "J," are on her tail. The sportsmen hence turn into hired killers, blindly loyal, for better or for worse, to the woman who now holds all the strings.