It's 1927, the height of the Roaring Twenties, and Chicago is rife with corruption gambling, prostitution and prohibition. Jimmy and his two Liverpool pals, Dan and Eddie, work as lowly waiters on a luxury liner. Always on the make, the three lads are pinning their hopes on getting enough money to jump ship in New York and start a new life in the USA.