Martin has arrived in paris from Buenos Aires. He's in a precarious situation and he earns his living as a technician in a film laboratory. In his free he writes film scripts. One day Martin meets a young actress, Alice, who mixes him up with a famous spanish director. Full of enthusiasm, he writes a new script in which Alice plays the leading role. From this moment Alice and Martin's lives are lived between reality and fiction.