Just like on any another day, Pol (17) walks home with his friend Deerhoof. Deerhoof is his ally and soul-mate, next to him, Pol feels he has found his place in the world. He is Pol’s most closely guarded secret: his imaginary friend (or at least that’s what he thinks) whose appearance is that of a small, sweet teddy bear. Pol is a good student at school, but as he is rather shy and retiring, he has got only one real friend there. Her name is Laia. She is a year older than Pol and is repeating a year. Laia is secretly in love with Pol. Everything goes along normally until Ikari, a mysterious new student, arrives at the school harbouring what seems to be a dark secret. Pol is captivated by Ikari and finds himself being drawn into the dark aura that surrounds his beguiling new classmate.