Set in the Bronx, this is the story of Lena, a fifteen-year old Nuyorican girl, who has watched her heart-broken single-mom fall in love with one man after another. When Victor, the latest boyfriend, starts hitting on Lena, she sets out to expose him. But the plan backfires, and Lena finds herself trapped in an impossible love-triangle. The only way out is for her to stand up and confront some bitter home truths.