A medieval thriller, set in 1348 in England; a tale of lust and revenge that unfolds beneath the shadow of the Black Death. It is the story of an enigmatic French nobleman, brought to a small English village as a hostage, who turns out to be an impostor, a nameless stranger with a deadly agenda.