"La coma" is one of those so called "marginal" districts, although its inhabitants prefer to call them "marginalized". In recent years a kind of "dark legend" is linked to each reference to the district: delinquency, drug dealing and consumption. A group called "The Youth of La Coma" find enough motivation to reclaim their dignity as human beings.