The universe is in danger. Stars are being extinguished, one after the other, after the Snake’s fateful visit. Accompanied by his inseparable Fox, the Little Prince must solve this problem, and leaves his asteroid and his rose for a great journey. Traveling from planet to planet, he discovers vast, enchanting worlds governed by different types of laws - sometimes fanciful, sometimes utopian or absurd.