Mitri is 15 and lives in a village in Senegal. Like most of his friends, he plays football and dreams of the Barça and Chelsea. When a recruiting agent shows him some interest, Mitri believes his day has come. But one has to pay to access the great European clubs and so does Mitri’s family, who got into debt to support the young champion’s trip. Once in Paris, the dream collapses. The agent was a crook and Mitri is left alone penniless in the unknown city. So began Mitri’s French Odyssey, made of encounters and gets going, from Africans Community Centers in the Paris suburbs to a cook training in the East of France. But against all odds, his dream of football will be revived.