Laura and Christine are best friends. They have been friends forever. One day they meet the mysterious and fascinating Maria, and their friendship is put to the test. For Laura it is a meeting that changes the world she thought she knew so well. A story about friends and enemies, vulnerability and wildness, love and sex.