Pianists Martha Argerich and Stephen Kovacevich, two prominent figures in classical music, are accompanied and observed by their daughter Stéphanie. An intimate family portrait and the daughter’s examination of a “goddess,” her mother. How can motherhood and career, but also a partner relationship and self-fulfilment be unified in this day and age? A journey into the Argerich matriarchy.