Gegenwart follows the tiring working day between Christmas Eve and New Year at a small crematorium operating 24/7. This medium-sized business guarantees to deal with a dead body within three days – ensuring reliable planning for undertakers. So those left behind have the chance to quickly get back to their own productive everyday lives. Swift cremation helps the affected cope with bereavement quickly, says the company brochure. There’s a lot to be done. “It’s the economy, stupid!”