Maykol and Bryan are two neighbors and inseparable friends from Greytown, Nicaragua, a village on the mouth of a river into the Caribbean sea. Isolated from the rest of the country by a dense jungle and far from cities and other towns, Maykol and Bryan spend their days hunting and playing in the jungle, the river or on the beach. But the age of games is soon coming to an end. This will be their first summer learning to hunt sharks, their family’s trade.