Arthur, Geoffrey and Andy first walked the 177 miles of Offa's Dyke twenty years ago when they were studying law together at university. They vowed to repeat the walk, but this time the motley crew are joined by a stranger - a forty year old wife and mother in the throes of a mid-life crisis who throws more than one spanner in the works.