Her mother has just died. Her father isn't the man she'd believed him to be. Caught between an uncertain past that she only knows through the photos her mother left behind and the perspective of a wedding that she doesn't really want, Elisa sets out to find the truth. Her quest will take her from Paris to Lisbon, from the ghosts of the rebellious 1970s to a hypothetical present. Will she ever know the last word of the story?