Cosimo is Italian, Nicole is French. They meet in Genoa, during the G8 riots. It takes one look for them to fall in love and they have never left each other since, overwhelmed by uncontrollable passion. Their home is Europe and music is their passion. They decide to return to Genoa where they begin to work for a friend who organizes concerts. Everything seems to be going for the best, when an accident risks souring the couple’s love, placing them before a decision that will determine their future. Forever. A modern and authentic love story, a couple that refuses to stoop to a compromise with the cynicism and hardness of reality.