Jaime works for a company which organises sport events and lives with his wife and two children in a property in Recoletos. There is also another flat owner in the same building, a young girl whom with Jaime has an adventure. He has promised her for a long time now that he will separate from his wife. The complicated yet attractive life of Jaime becomes troubled when a new caretaker arrives in to the tenement. Jaime immediately recognises him: he is one of the policemen that beat him up during his youth’s politicised days.