Eva, a young woman and a student of classical singing, decides to meet her father, who is unaware of her existence. Thomas works as a guard in a truck lot. He lives in a container and aspires to nothing. Their meeting will be a meeting of two different worlds and the relationship they develop will be all their own; a relationship beyond easy classification.