Noor wants to be a man. He doesn’t belong anymore to the Khusras, Pakistan’s transgender community. And he is definitely done with the love story he had with one of them, which had drastically changed his life. Now, he is doing a man’s job in a Truck Decoration Center and he has made up his mind: he will find a girl who will accept him as he is...