Lisa, a successful worker, spends her nights at a Tibetan guru’s club, that gives free rein to all sorts of promiscuous relationships. Things take a final turn for Lisa when her lovers start to drop like flies, killed in bizarre ways. The problem is that Lisa can’t go to the police, because it would affect her job; and so, like a heroine, she decides to solve it on her own.